Öne Çıkan Yayın

Meleklerinden Mesajın Var ''Yaşamını Gözden Geçir ''


 

Bu gün iyi talih yaratma günü. Yaratacağın herşeyi faaliyete geçirmeye de hazırsın. Niyetini temiz ve saf tut. Dürüst niyetlerinin huzurunu hissedeceksin. Eğer istersen bu anlamda da meleklerinden yardım alabilirsin. İnan bana sevgi ile yönlendirileceksin. Meleklerine kalbini dök. Ve yüce yaratıcıya tam olarak, net bir şekilde ne istediğini söyle. Ama bunu seçiyorum, niyet ediyorum, kabul ediyorum gibi kelimelerinle sonlandır. Mesela huzura niyet ediyorum. Bolluk ve bereketin bana akmasını kabul ediyorum. Daha kendi ile barışık biri olmayı seçiyorum gibi. Tüm sınırlamalardan kurtulup kendin olma özgürlüğüne sahipsin. Şimdi biraz dur ve yaşamının muhasebesini yap. Hayatında dengede olmayan her şeyi temizlemeye niyet et. İyileştir, dönüştür  ve değiştir. Çocuklarla bağını da unutma. Özellikle duyarlı ve ilgiye, sevgiye, bakıma, hoşgörüye ihtiyacı olan çocuklarla zaman geçir ve onlara yardım et. Sen yardım et ki, yüce yaratanda sana yardım etsin. Sen ayıpları ört ki, Yaradan'da senin ayıplarını örtsün


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEVGİLİLİK SÖZLEŞMESİ

SU’nun Şifa Gücünden FAYDALANMAYA NiYET Edin.