Öne Çıkan Yayın

MELEĞİNİZLE TEMASA GEÇTİNİZ Mİ?

baÅŸ meleklerimiz ile ilgili görsel sonucuMELEĞİNİZLE TEMASA GEÇTİNİZ Mİ?



Melekler biz onlara inansak ta inanmasak ta her zaman bizimle beraberler. Varlıklarını hissetmiyorum diyen birçok kişi ile karşılaşıyorum zaman zaman. Onlara da söylediğim gibi, biz ne zaman onları fark etmeyi seçersek bize kendilerini hissettiriyorlar. Bizlere karışma durumları yok sevgili meleklerimizin. Çünkü bizler özgür irade ile yaratıldık ve biz istersek, onların yardımını talep edersek bizlere yardım edebiliyorlar ancak.  Meleklerin anlamı aslında elçi ve yardım eden, mesaj getiren manasına geliyor.  Yani bütün emirlere uyan elçi ve yardımcı mesajlar veren demektir aslında meleklerimizin anlamı.
Tanrı ile bizim dünyamız arasında kanallık yapıyorlar. Zaman ve mekânla sınırlanamayan, ölümsüz ve saf bilinçli varlıklardır.
İşte yardım etmeye başladıklarında, biz onları fark etmeyi seçtiğimizde bile hayatlarımızda birçok farklılıklar yaşamaya başlıyoruz. Hayatlarımızı güzelleştirmek için varlar ve Tanrı onları bizlerin hizmetine sunduğu için de bizimle beraberler.  Artık günümüzde birçoğumuz ruhsal âlemle bağlantının yollarını arar hale geldik. Çünkü dünyamız acımasız ve oldukça zor. Saf bilinçle bağlantı kurmaya niyet eden herkes bu güzelliği yaşayabiliyor. Bir kere niyet ettiğinizde bunun ne kadar kolay oluştuğunu fark edeceksiniz.  Zaten saf bilinç olan meleklerimiz bizim onları fark etmemizi bekliyorlar. Çünkü zaten her zaman yanımızdalar.
meleklerle iletiÅŸime geçmek ile ilgili görsel sonucuDeneyimlemeye başladığınızda şifalanmayı fark ettiğinizde etrafınızdaki her kesin bunları yaşamasını isteyeceksiniz. Ben böyle hissettim zaten. İlk temasa geçtiğimde ve onları hayatımda iyileştirici ve yol gösterici olarak bildiğimde bu coşkuyu paylaşmıştım. Hem kendi titreşiminiz hem dünyanınım titreşiminde değişiklik olmaya başlıyor. Meleklerin enerjileri onları fark ettiğimizde hemen harekete geçiyor. Şimdi size nasıl iletişime geçeceksin, nasıl bağlantı kuracaksınız anlatmak istiyorum. 
Yani benim yaptığım denediğim yolları anlatacağım sizlere.   
  •   Size hep Tanrıya mektup yazın, içinizde ne varsa kağıda dökün, kelimeler sihirlidir derim. İşte şimdi bunu meleklerimiz için yapacağız. İçinizden, kalbinizin derinlerinden gelen güzel sihirli cümleleriniz olsun. Sadece size özel olsun bu cümleler. Başkalarının cümleleri sizin sihrinizi yansıtmayacaktır.  Tüm korkularınızı, isteklerinizi yazdıktan sonra mektubun sonunda tüm bu negatif enerjilerden sizi arındırmalarını isteyin.  Bunları yaparken odaklanmanızı sağlayacak bazı durumları kullanabilirsiniz. Mesela güzel kokulu bir tütsü yakmak, gül kolonyası sürmek, mum yakmak, New age müzik açmak gibi. Böylelikle sizin de enerjiniz yükselecektir.
  • meleklere mektup ile ilgili görsel sonucu
  • Onlarla bağlantı kuracağınız zaman sade bir dil kalıbı kullanın. Mesela sevgili meleklerim benimle olduğunuz için teşekkür ederim. Yanımda olduğunuzu biliyorum gibi. Bazen onlardan yardımda isteyebilirsiniz. Sade ve yalın bir şekilde. Mesela bugün benim için …..işimi kolaylaştırın gibi.
  •  Her sabah kalkarken bazı cümleleri kendinize tekrar edebilirsiniz. Ya da sesinizi kaydedip kulaklıkla işinizi yaparken dinleyebilirsiniz. Bu cümleler kısa ve sade olmalıdır. Mesela, bugün günüme meleklerimle başlamayı seçiyorum. Meleklerimle beraber olmak beni her zaman daha başarılı kılıyor. Tüm korkularımı meleklerime havale ediyorum ve onların beni koruduğunu biliyorum gibi.
melek kartları ile ilgili görsel sonucu
  • Melek kartlarını hepimiz biliyoruz. Bir tane alın ve bu hazırladığınız köşede dursun. Her gün güne başlamadan önce size mesaj vermelerini isteyebilirsiniz. Günlük mesajlarınızı almak için oldukça etkili bir yoldur. Ben çok sıklıkla kullanıyorum bunu.  Kartı çektiğiniz zaman anlamına yoğunlaşın ve bir olmaya niyet edin. Hatta melek defteriniz varsa her günün mesajını bu deftere yazabilir ve sonrasında aldığınız mesaj doğrultusunda gün içinde yaşadıklarınızı da not edebilirsiniz. Böylelikle ara sıra kontrol ettiğinizde size nasıl yardımcı olduklarını fark edeceksiniz. Bir yerde okumuştum, ilk denediğimde olmadı ama ben ısrarcı biri olduğum için defalarca denememden sonra muvaffak olmuştum. Sizde deneyebilirsiniz. Akşam yatmadan önce bir melek kartı çekin ve yastığınızın altına koyarak meleklerinizle temasa geçmeye niyet edin. Gece sizlerin yanınıza geldiğini fark edeceksiniz.
  • melek köşesi ile ilgili görsel sonucu
  •     Evinizin bir köşesini onlara ayırabilirsiniz. Bu bağlantınızı güçlendirecektir. Üzerine melek kartlarınızı, mum, onları anımsatan bazı figürler, güzel çiçekler olabilir mesela.  Her sabah hazırladığınız köşenin yanına gidip, sizi seviyorum, benimle olduğunuz için teşekkür ederim diyebilirsiniz. Ayrıca yazdığınız o küçük kısa mektuplarınızı buraya da koyabilirsiniz.


Aslında sevgili mesleklerimizin en büyük görevleri ağır ve negatif enerjileri dönüştürüp, kendimizi bireysel olarak hayat yollarımızda rehberli etmeleridir.
Umarım şuandan itibaren herkes, istinasız herkes melekleri ile irtibata geçer ve işaretler alırlar.  Zaten eğer siz niyet ederseniz işaretlerde gelmeye başlayacaktır.  Ve bunları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEVGİLİLİK SÖZLEŞMESİ

SU’nun Şifa Gücünden FAYDALANMAYA NiYET Edin.