Öne Çıkan Yayın

RÜYA TÜRLERİ - ÖĞRETİLER SUNAN RÜYALAR

Filiz Cansever'in Rüya Gibi Bir Kitap adlı eserinden alıntıdır. 


ÖĞRETİLER SUNAN RÜYALAR
Biz her gece aslında öğretici bir rüya görürüz. Bizi daha yüksek frekanslara taşırlar ve sorunlarımızla ilgili daha fazla farkındalığa erişmemizi sağlarlar. Bu tarz rüyalarda, siz bazı kişilerin neler söyleyeceğini, nasıl davranmanız gerektiğini algılarsınız. Bazen dejavu dediğimiz olay da, süper bilincin zihnimizde depolanmış bilgileridir. Yaşadığımız sorunlarımıza cevaplar alırız. Hiç bilmediğimiz bilgilerde gelebilir bu rüya türlerinde. Bazı keşifler bu tarz rüyalarda yaşanmış deneyimlerin sonucudur.

SORUNLARI ÇÖZDÜĞÜMÜZ RÜYALAR
Bu rüyalar programlıdır. Önceden programlarız ve gördüklerimiz doğrultusunda neler yapabileceğimizi biliriz. Bunun için de, iç görü ve çalışma gerektirir. Deneyimlerimizin ne olduğunu ve nasıl olacağını bilmemiz mesajın anlamını çözebilmemiz gerekir.

Balgat Ağız Ve Diş Sağlığı Hastahanesinde diş hekimlerine yönelik, zor insanlarla baş edebilme ve empati teknikleri konulu bir seminer verdim. O kadar hastaydım ki, hazırlık yapamamıştım ve dişim ağrıyordu. Bir gün öncesinden rüyamı programlayarak uyudum. Seminerde en çok neye dikkat etmem gerektiğini ve seminerin nasıl geçeceğini sordum. Rüyamın bana verdiği mesajı; duygusallığa önem vermem gerektiği şeklinde yorumladım. Rüyama göre seminer son derece keyifli geçecekti. Derin bir nefes aldım ve seminer başladı. Bir saatlik bir seminer olacaktı ama tam iki saat sürdü, eğlenceli ve keyifli bir seminerdi. Bu arada seminer sonunda onlar benim ağrıyan dişime müdahale ettiler ve bana sıkıntı yaratan yirmilik dişimi çektiler.:-)))

ÖNCEDEN BİZE BİLDİRİ SUNAN RÜYALAR
Bazı insanlar "ben bunun olacağını biliyordum" ya da"bunu rüyamda görmüştüm" derler. Bazıları "benim rüyalarım hep çıkar" derler. İşte bunlar böylesi mucizevi rüyalardır ve kıymetini bilmek gerekir. Bu tür rüyalarda belli hisler ve duygular vardır. Bazen hatırlamasak da, yataktan kalktığımız zaman belli bir duygu ya da fikirle uyanırız. "Sanırım bu işin sonu böyle olacak ya da ben çok istedim ama olmayacak" deriz. Bu rüyalar kişilerin zihinsel farkındalığını arttırmak için gösterilir ve biz bu farkındalığı algılayana kadar bu yeteneğimizi kullanmayı bilemeyiz. Genellikle meditasyon yapmayanlar bu tür rüyalar görürler. Böyle rüyalar dikkatinizi kendi içinize vermeniz gerektiği mesajını verirler.

DIŞ ETKİLERDEN KAYNAKLANAN RÜYALAR
Bu tür rüyalarda fiziksel koşullardan etkileniriz. Sıcak, soğuk, koku, ses gibi herhangi bir şey sizin rüyanızın bir parçası olabilir. Ayrıca çoğumuz televizyon karşısında uyumayı severiz. Böyle zamanlarda televizyondan gelen seslerde rüyamızın yönünü tayin ederler. Bu yüzden daima sessiz ve sakin bir ortamda uyumayı tercih etmeliyiz. Zaten bilinçaltı zihnimiz gün boyu yeteri kadar gürültüye maruz kalıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEVGİLİLİK SÖZLEŞMESİ

SU’nun Şifa Gücünden FAYDALANMAYA NiYET Edin.